Tavelvägg nr 2

När jag ändå var i farten var det lika bra att köra på med vardagsrummet. Förstår inte varför jag inte tagit tag i det tidigare. Tog ju bara ett par timmar. 


Lars Lerin längst till vänster. De två övre som följer är från Chelsea och Empire State Building i NY. Den stora mörka lika så. Längst till höger är det två tavlor av en etiopisk konstnär jag köpte i Kenya. 

Småtavlorna är från Paris, London och New York. 

Älskar att ta med mig fotokonst och små målningar från mina resor. 

I 2.5 år såg det ut såhär. 

Taggat:, , , , ,

Kommentera

