A wee bit of shopping

Igår satt jag och slutförde (?) köksritningarna så nu kliar det i fingrarna att få sätta igång med renoveringen. Först måste dock fönstrena åtgärdas, och för detta krävs bygglov, så det är prioriterat att söka.

Men, det hindrade mig inte från att dyka på Rum21s kampanj om 10% på String, så klick, klick så är en efterlängtad hylla påväg till en adress nära mig.

string-metallEftersom jag är medlem i Refunder (om du går med via länken får både du och jag en bonus när du har handlat för minst 100 kronor första gången) blev det en återbäring om 175 kronor, så tillsammans med Rum21s rabatt på String fn, så blev priset överkomligt. Eller åtminstone lägre än listpris..

Taggat:, ,

Kommentera

