Ska jag skaka liv i bloggen med lite renoveringsinlägg?

Inte varit i närheten av bloggen på nästan 3 månader. Och knappast läst några bloggar heller för den delen.

Nu ska jag dock dra igång endel renoveringar, och funderar på om jag ska sparka liv i bloggen för att dokumentera dessa förändringar för egen del, och kanske få lite input från er där ute?

Om det nu finns någon kvar som kikar in då och då… Det kanske är helt dött på den fronten också 🙂

Nåväl, provar mig fram med några inlägg, så får vi se om det blir någon respons från er där ute och om jag känner att jag vill ta mig den tiden.

Tjing!

Taggat:, , ,

10 thoughts on “Ska jag skaka liv i bloggen med lite renoveringsinlägg?

  1. Marie 4 januari, 2017 kl. 06:10 Reply

    Kul att få ett livstecken från dig 🙂 tittar in här i bland! God fortsättning på det nya året!
    Marie

  2. /nina 4 januari, 2017 kl. 10:44 Reply

    Do it! Alltid roligt att höra om renovering!

  3. Martina 5 januari, 2017 kl. 12:16 Reply

    Välkommen tillbaka!
    Jag läser gärna om renovering.

  4. Maja Gräddnos 5 januari, 2017 kl. 09:29 Reply

    Ja! Bra!

  5. Kompisen C 11 januari, 2017 kl. 10:36 Reply

    Hej i timmerkojan och gott nytt år!
    kikar in här och kollar, och nog vore det roligt med lite före och efterbilder. kram!

  6. Kajsa 18 januari, 2017 kl. 09:02 Reply

    Jaa, gör det!! Brukar gå in och kika ibland, och läser gärna om renovering och före och efter, eller något helt annat.

Kommentera

