Dax att återuppta promenerandet

Mellan februari och maj gick jag ca 1.430.000 steg. Fördelat på 20 dagar snittade jag 11.900 steg per dag. Snittade. 

Sen kom juni-augusti och fråga mig inte vad som hände men så värst mycket gående blev det inte. 

1 september tänkte jag att nu får det vara nog med slapparlivet (inte direkt första gången den tanken dyker upp), så jag satte mål i min Fitbit. 

13000 steg

9.5 km

20 trappor (första dagarna stod målet kvar på 15)

40 min aktiv rörelse


2-5 sept. 


6e, samt 10e till 15e september. 7-9 fanns det varken ork, prioriterad tid eller engagemang. 

#alltskavaragrönt #13000steg #fitbit

Taggat:

One thought on “Dax att återuppta promenerandet

  1. MarveW 16 september, 2016 kl. 11:29 Reply

    Bra med tydlig ambition!

Kommentera

