Snålheten bedrar visheten

Jag tyckte att 4000 för att gräva ner en fiberkabel i gräsmattan var i saftigaste laget. Så jag tänkte att bra kvinna reder sig själv. 

Fan vet. 

Först åkte jag på en bakterie i tummen mest troligt pga hantering av jord. 

Fick penicillin som jag fick avbryta efter 3 dagar pga nässelutslag på rygg, rumpa och bröstet. 

Och nu, som grädde på moset, har jag fått svamp. Inte nagelsvamp eller kantareller, om man så säger. Fifan. 

Nästa gång betalar jag hantverkaren och ser glad ut. 

Taggat:,

One thought on “Snålheten bedrar visheten

  1. Ann-Britt 9 juni, 2016 kl. 10:30 Reply

    Hej! Min kommentar har inget med din bloggpost att göra, försöker bara komma i kontakt med dig, för min son har hittat en sak som jag tror du eller en dotter vill ha tillbaka. Har skickat meddelande på FB också.

Kommentera

