Inte redo

Så är ännu en månad till ände och jag är inte redo. Jag känner mig inte redo för en ny månad. Särskilt inte denna månad. 

Det är samma visa varje söndag kväll. Jag känner mig inte redo för en ny vecka. 

Samma visa vid månadsslut. Eller när säsongen är slut. Det är officiellt vinter i morgon. 

Så mycket ofärdigt. Var tar tiden vägen?

Egentligen skulle jag vara tacksam för allt som hunnits med istället för att känna obehag över uteblivna händelser. Lättare sagt än gjort. 

Taggat:

Kommentera

