Födelsedagsfrukost och Julmarknad

Vilken dag!

Födelsedagsfrukost för vän på Kungsholmen som sträckte sig över 3 timmar med massa gott och bubbel. Två i sällskapet skulle åt annat håll efteråt men vi var 4 som begav oss mot city. 

Julmarknad i Hovstallet stod på agendan. Hittade massor av kul och bra-att-ha-grejer:
Ett späntverktyg från Naturkällan.  Kolla här! Kommer att bli perfekt på landet. 

Finaste ängeln från Lisa J fick följa med hem. Hon är tänkt att hänga över min säng året runt. 

  
Ull och sirliga vingar i metall. 

Apropå hänga kunde jag inte motstå denna mistel i blyinfattat glas. 

  
Tiziana från Trosa gör dessa vackra skapelser. 

Adapters för att sätta ljus i flaskhalsar har jag sett tidigare, men aldrig en adapter för vidhalsade burkar och glas. Nåväl, nu har jag både sett och inhandlat. 

  
Vågen kluriga ljusstakar hade många finurliga ljusprodukter så jag fick besinna mig. 
Fudge i olika smaker hamnade oxå bland inköpen, lixom en camembert på getmjölk. 

Avrundande en finfin dag med en värmande fika. Regniga novemberdagar är inget vidare men dagens sällskap och aktiviteter gjorde den mycket trevlig. 

Taggat:, ,

Kommentera

