Op

I morgon blir det op. 

Tummen ska fixas till. Den tummen som fastnade i ett stängsel och där jag fick remiss till MR. MR visade varken spricka eller fraktur. Däremot hänger ledbandet lite på trekvart. 

Kontentan blev ny remiss. Nu till handkirurg där jag var förra veckan. Snabbt beslut av läkaren ger vid handen (!) operation i morgon. Grymt snabba ryck. Men eftersom den borde opererats i juni när allt hände så är det väl på tiden. 

Håll gärna en 👍🏻 att allt går vägen. 

Taggat:

6 thoughts on “Op

  1. Lidingömamman 28 oktober, 2015 kl. 08:07 Reply

    Jag håller verkligen tummarna för att allt går bra.

    • Ett stenkast från Fyndet 1 november, 2015 kl. 02:05 Reply

      Efter omständigheterna gick det ju bra även om stelop inte riktigt var vad jag hade hoppats på.

  2. stdoktor 28 oktober, 2015 kl. 09:51 Reply

    Håller!

  3. bakedbynola 29 oktober, 2015 kl. 07:34 Reply

    Hoppas op gått bra!

    • Ett stenkast från Fyndet 1 november, 2015 kl. 02:11 Reply

      Läkaren var nöjd och så här två dagar senare har jag mkt mindre ont än vad jag trodde jag skulle ha.

Kommentera

