Det har varit ett långt uppehåll

Jag har inte varit säker på om jag vill fortsätta blogga. Om det jag skriver har någon betydelse för någon annan än mig själv. För är det bara för egen del jag skrivet kan jag ju lika gärna skriva dagbok. 

När jag är mer aktiv har jag ca 30 besökare om dagen. Ett fåtal kommentarer då och då. Och oavsett vad så går det inte att sticka under stol med att kommentarerna har en viss betydelse. 

Så jag har tänkt att Ett stenkast knappast gör någon skillnad och då kan jag lika gärna lägga ned. 

Dessutom har de senaste 4 veckorna varit lite annorstädes på många fronter och tiden att skriva här har inte riktigt funnits. Jag är ganska aktiv på FB och där har fler vänner inrättat små slutna grupper isf bloggar. Har tänkt i de banorna oxå. 

Men så blev jag plötsligt skrivsugen och tänker att bloggen får leva ett tag till så får vi se var det landar. Kommer ett gäng skyddade inlägg inom kort. 

Taggat:

20 thoughts on “Det har varit ett långt uppehåll

  1. f 28 oktober, 2015 kl. 08:03 Reply

    Jag läser mer än gärna så snälla, häng kvar här!
    Ang de skyddade så får du, om du vill, gärna mejla madamx@hotmail.se

  2. Chili 28 oktober, 2015 kl. 09:30 Reply

    Läser också gärna, inte alltid bäst på att kommentera men jag håller med det är kul med interaktion så påminn mig gärna. Visst har du tillgång till min Vandrarblogg också?

  3. Cissi 28 oktober, 2015 kl. 12:18 Reply

    Jag både gillar bloggar och läser dem ibland, dock är det väldigt smidigt med en egen liten grupp på FB. Men gällande bloggen, när inläggen kommer mer sällan så faller lösenordet bort ur minnet. Kan du påminna mig?

  4. Tina 29 oktober, 2015 kl. 12:45 Reply

    Jag kommenterar sällan, men läser rätt ofta. Anledningen till att jag inte kommenterar är att det har känts som om det är några du känner som kommenterar. Då känns det liksom lite dumt för mig som inte känner dig att kommentera..om du förstår.
    Det är ont om bloggar som skriver om skilsmässa så jag vill gärna att du fortsätter skriva. FB har jag lagt ner så det är inget alternativ för mig tyvärr..
    Tack iaf för intressant läsning hittills.

  5. Maja Gräddnos 29 oktober, 2015 kl. 11:57 Reply

    Jag läser här och jag skulle också gärna få tillgång till de lösenordsskyddade inläggen. Vi hade ju liknande resor med skilsmässorna – även om du skrev betydligt mindre detaljerat om din än vad jag gjorde. Skulle sakna dig om du slutade!
    Min mail (om den inte syns här) är ju maja.gradd@gmail.com

  6. bakedbynola 29 oktober, 2015 kl. 07:36 Reply

    Jag läser och kommenterar sporadiskt. Tar gärna emot lösen på Bakedbynola@gmail.com

  7. stdoktor 29 oktober, 2015 kl. 07:45 Reply

    Åh, jag hoppas du fortsätter skriva och är det inte bara de närmaste som läser dina skyddade inlägg så läser jag gärna dem med om du mejlar till ruffhaxa99@hotmail.com

  8. Teresa 31 oktober, 2015 kl. 12:18 Reply

    Hej
    Jag vill gärna forsätta läsa din blogg, vi har skiljsmässa som gemensam nämnare
    /Teresa

  9. Cajo 31 oktober, 2015 kl. 08:47 Reply

    Hej
    Jag fortsätter gärna läsa din blogg, har dock varit dålig på att kommentera. Är också skild och håller med om att det inte finns så många bloggar om det.
    Om du vill skicka ditt lösenord får du gärna göra det.
    /Cajo

  10. stdoktor 1 november, 2015 kl. 07:32 Reply

    Tack!

Kommentera

