Måste tipsa igen!

Om Refunder alltså.

Jag handlar på nätet i den mån det jag ska köpa finns tillgängligt där. Upptäckte Refunder via Buzzador och det finns bara fördelar! Återbäring mellan 2 och 12% från i runda slängar 400 butiker på nätet. Återbäringen betalas ut efter att Refunder fått sitt från affären (till ditt bankkonto, eller via PayPal), vilket tar lite olika lång tid. Man kan enkelt följa statusen på sin sida, och se vilka affärer där man kan hämta hem återbäringen, och vilken som fortfarande väntar.

Nackdelar? Tja, mitt köpmönster loggas ju, men det gör det redan på så många andra sätt så det spelar ingen större roll. Jag har inte köpt mer saker på nätet nu än vad jag hade gjort utan Refunder, och min återbäring är redan uppe i ca 700 kronor 🙂

 

 

Taggat:, ,

Kommentera

