Loungegrupp

Jag är lite sugen på en soffa ute. Funderar bara på hur mycket man använder den? Jag har ingen altan än, utan en stensatt uteplats längs med huset. Den är bred nog för en grupp så jag har kikat runt och fastnat för denna:

utemöbel

Havsutsikten kan jag glömma, men jag tror att den kan blir bra. Dagtid kan man vända sig med benen högt mot solen, och kvällstid åt andra hållet för att se en halvdan solnedgång över grannhusen. Jag kan lixom redan se mig sitta där, så jag vet inte riktigt vad jag väntar på?

Via Refunder får jag ytterligare 2% i återbäring – ingen nackdel.

Taggat:, ,

11 thoughts on “Loungegrupp

  1. atdoktor 10 juni, 2015 kl. 06:24 Reply

    Snygg är den! Ja, vad väntar du på?

  2. vardagsgladje 10 juni, 2015 kl. 07:24 Reply

    Jag investerade i en för några veckor sedan och har redan använt den massor. Tioåringen tyckte att det var mitt bästa köp någonsin…

    • Ett stenkast från Fyndet 10 juni, 2015 kl. 02:50 Reply

      Jag hoppas lite så också – att barnen ska gilla att hänga där, isf i soffan framför tv:n..

      • vardagsgladje 10 juni, 2015 kl. 04:11

        Min 15-årige grabb slet sig från datorn och gick ut med ett täcke och mös häromkvällen. 🙂

      • Ett stenkast från Fyndet 10 juni, 2015 kl. 04:42

        Låter härligt! Hoppas jag kan locka 13-åringen!

  3. ragazzemaria 10 juni, 2015 kl. 10:40 Reply

    Slå till! Tänk att sitta där och läsa en bok och dricka ett glas vin en ljum sommarkväll.

    • Ett stenkast från Fyndet 10 juni, 2015 kl. 02:51 Reply

      Tänkte precis så! Du är välkommen över på ett glas vin 🙂 Lev sker senare denna vecka, eller ev tidigt nästa.

      • Singel i förorten 10 juni, 2015 kl. 06:20

        Åh jag är fräck och bjuder in mig själv! Det där lät ju härligt!

      • Ett stenkast från Fyndet 10 juni, 2015 kl. 06:27

        Du är oxå så välkommen Singel i Storstan! Kanske en Playitasträff m bubbel?!

  4. Johanna 11 juni, 2015 kl. 08:14 Reply

    En Playitasträff klarar ni inte själva. Men vi kommer 🙂

Kommentera

