Ny BFF

Jag hade en 5-växlad cykel som sanningen att sägas inte var så rolig. En tantmodell där man lixom aldrig fick upp farten. Köpte den när Loppan var mindre och jag såg väl då framför mig att vi skulle åka på cykelturer, jag och barnen. Hände ju inte så ofta nej. 

Sorgen när den visade sig vara stulen var därmed inte överväldigande utan mer konstaterande att det var dålig tajming eftersom jag hade behövt den just dagen då det hela upptäcktes. 

Nåväl, jag har funderat på det där med ny hoj ett tag och i lördags slog jag till. 

  
24 växlar. Känns lite mycket men efter en 10 km provtur igår så tror jag nästan att jag provat mig igenom de flesta växlarna och de verkar alla befogade 🚴

Taggat:,

Kommentera

