Det går smidigt med Refunder!

Jag fick i uppdrag att buzza Refunder härförleden. Refunder är en tjänst som ger återbäring när man handlar i onlinebutiker som är anslutna, och det kostar inte ett öre att gå med. Återbäringen som erbjuds är allt mellan 2 och 12 %, och de första 48 timmarna man är medlem har man dubbel återbäring – inte illa!

I skrivande stund har jag nyttjat tjänsten 4 gånger, varav 3 inom de första 48 timmarna. Mina inköpsbelopp och återbäring ser du här – är det inte galet bra även utan dubblerad peng! Och till saken hör att jag inte handlat något ”bara för att”, utan all var grejer som jag ändå skulle handlat.

Grundbelopp Återbäring
Euroflorist 487,50 24,38
Adlibris 302,00 12,08
Apotek Hjärtat 385,00 57,75
DesignOnline 1.038,75 103,88

Till saken hör är att Grundbeloppet är inte ens det jag skulle betalat, utan det är varuvärdet innan eventuella rabatter. Hos Apoteket köpte jag t.ex. 3 betala för 2, men återbäringen grundar sig på ursprungliga värdet.

Vill du också prova? Använd den här länken så får både du och jag 50 kr i extra bonus, plus att du får, precis som jag fick, dubbel återbäring de första 48 timmarna. Och med nära 400 anslutna butiker så finns det garanterat något du behöver..

#refunderbuzz #refunder #buzzador

Taggat:, ,

Kommentera

