Deklarationsdax

Lustigt det här. Deadline för deklarationen är den samma varje år. Blanketterna kommer ungefär samtidigt år från år. Jag har, som de flesta år tidigare ett par småsaker som måste in manuellt men i princip är det straight forward att klicka i och skicka in via nätet. Kanske 25-30 min jobb. 

Så, varför väntar jag till sista minuten? Varje år… 

Medan det fortfarande var pappersblanketten som skulle in var det lite sport att åka ned till Skatteskrapan fem i 12, men nu?! 

Jaja, med ca 3 timmar till godo klickade jag på skicka-knappen. 1 år kvar till nästa gång. Och då ska jag inte ha någon bostadsförsäljning att trixa med. 

Taggat:,

One thought on “Deklarationsdax

  1. MarveW 4 maj, 2015 kl. 11:05 Reply

    Ler igenkännande. Är så glad att jag numera kan nyttja webben. Minns den tid då jag försökte åkta och lämna blanketten i Spånga. Körde vilse varje år. Riktigt vilse. Har sett väldigt mycket av Spånga på detta sätt men hittar fortfarande inte rätt. Webben hittar jag till.

Kommentera

