Note to self: butter vs scrub

Jag är usel på att komma ihåg att smörja in mig. Annat än ansikte, och i samband med sol. Jag har skåpen fulla med lukta-gottkrämer och krämer för torr hud. Eller snarare eftersatt hud. 

Idag skulle det dock ske. Inte med min vanliga Nivea, utan med Body Butter från Body Shop. 

Vid sådana här högtidliga tillfällen är det bra att komma ihåg att det står burkar med både Body BUTTER och Body SCRUB i skåpet. Kommer man inte ihåg det blir insmörjningen en kladdig och blöt historia. 

Efter viss sanering är så Shea Body Butter applicerat högt och lågt och jag väntar på mirakel. 

Taggat:

2 thoughts on “Note to self: butter vs scrub

  1. morelia.se 26 april, 2015 kl. 05:19 Reply

    Hahaha, same same but different. Kunde varit jag…

  2. ragazzemaria 26 april, 2015 kl. 07:52 Reply

    Jag har smörjt in mig med duschcreme en gång i tron att det var bodylotion, just sayin’. 😂

Kommentera

