Sovrumsfix

När jag fick huset förra våren var det som skulle bli mitt sovrum kontor. Träpanel på två av väggarna, lysrör i taket och en vägg med sunkiga garderober från byggåret. 

Garderoberna rök och in kom ett elfasystem. Panelen fick sitta kvar men målades vit lixom sista väggen. Tanken var att det skulle komma skjutdörrar på plats men det stannade vid en tanke. 

I samband med att killarnas rum skulle fixas (flytta vägg, måla) kom jag på att mitt rum skulle få sig ett lyft oxå. Det var när jag letade färg på nätet och dök på ett inlägg hos Fixa & Dona och såg Elegant från Jotun som beslutet om grå vägg togs. 

Varsågod. Lite före och efter. 

   

       

Taggat:, ,

One thought on “Sovrumsfix

  1. Teresa 8 april, 2015 kl. 09:22 Reply

    Snyggt !!!!

Kommentera

