Mina kavaljerer och jag

Den här helgen får jag hänga med 2:an och 17 av hans lagkamrater i fotbollslaget. Från fredag till söndag. 24/7. 5 pass fotboll, endel fys, bad och så en avslutande match mot ett lokalt lag. Inomhushallen är toppskick. 

Eller nästan hela helgen. Jag åker till mamsen ett par timmar senare idag eftersom det ligger en 20 min bort. Under träningspassen är jag ju inte till så stor nytta. 



Det är ett härligt gäng fulla med entusiasm över helgens uppstartsläger. Med är 4 tränare och jag. 2:an tycker emellanåt att det är lite besvärande att ha morsan med, men jag tror det är övervägande positivt. 

08 drog träningen igång i morse! 

Taggat:,

One thought on “Mina kavaljerer och jag

  1. […] fotbollsmatch mot ett Kristinehamnslag fick avsluta helgen med killarna. Vilken helg. Killarna är så himla goa. Kaxiga, lite tuffa – de är ju ändå snart 12 […]

Kommentera

