Note to self: små plantor behöver kärlek

Mina chiliplantor tyckte inte alls om att jag åkte till Paris. Inte alls. Hälften la ner verksamheten och kilade vidare.

Så, till Björnrikeresan letade jag lite ad hoc efter barnvakt. Fanns inte att finna. Vad göra? Stoppade plantorna i bagaget och nu firar de sportlov de med.

Taggat:

One thought on “Note to self: små plantor behöver kärlek

  1. Kompisen C 2 mars, 2015 kl. 10:48 Reply

    Haha. Kommer ihåg när jag tog med mina tomatplantor till sommarsemester i Skåne. Trångt i bilen men fina tomater i tre veckor, så det var det värt. Kram

Kommentera

