Köksfunderingar

Cremefärgade luckor med eklist.

Stora silverfärgade matta handtag. Bortåt 20 cm.

Täcksidor i ek.

Sockel i metall.

Först tyckte jag det var ok. Men ju mer jag tittar på det stör jag mig över det icke-vita. Nästanvita. Och handtagen är verkligen för mycket. Jag som i mina två senaste boenden inte haft handtag öht och varit jättenöjd.

Efter sportlovet, eller kanske tom under dito eftersom jag inte kan sporta, ska jag kolla in marknaden för omlackering av skåpluckor.

Jag vill ha vita luckor. Hos en vän såg jag Kritvit glans 25. Såg mycket snyggt ut på bild. Tror jag behöver inspektera IRL. Vita luckor med små knoppar. Diskreta.

Har du uppgraderat ett befintligt kök? Före- och efterbilder?

Taggat:

Kommentera

