Tredje gången gillt

så nu räknar jag med att det är färdigt för i vinter. 2 veckor efter den stora vurpan halkade jag på parketten (ja, osannolikt eller hur – det är en blank och fin mahognyparkett), och idag var det dax för ett dyk utomhus igen. Ebba var förvånad över mängden svordomar som hoppade ur min mun. Jag med.

One thought on “Tredje gången gillt

  1. […] jag tappade balansen. Efter som mitt högerben, det som var så illa åtgången i vintras inte bara en gång, var påväg att sticka var jag tvungen att hugga tag i något, och då hamnade tummen i kläm. […]

Kommentera

