Nu hände det igen

Det var inte så fasligt länge sedan jag noterade att det i mångt och mycket är samma föräldrar som tar på sig uppdrag i skolan och i idrottsföreningar om och om.

Ikväll hände det igen. Jag är nu inte bara kassör i 2ans fotbollslag. Jag är även lagledare. Jamen så himla bra. För jag har ju absolut inget annat för mig på fritiden. Inte alls.

 

Taggat:

One thought on “Nu hände det igen

  1. miagnilla 25 november, 2014 kl. 11:08 Reply

    Been there. Done that. Lycka till!! Kram

Kommentera

