24. Månadens klädesplagg är givetvis…

Ibland är jag verkligen mer än lovligt korkad. Varför läste jag inte igenom alla 30 rubriker innan jag hoppade på den här listan? Det här är ju inte första rubriken där jag känner att jag inte har något vettigt att tillföra. Mitt klädkonto är fånigt litet. Jag borde köpa mer kläder och variera mig med. Men jag kör mycket svart i olika varianter. Är absolut sist med det senaste, om någonsin.

Så i brist på intelligenta modeförslag så får jag väl istället slå ett slag för 1ans klädförsäljning till förmån för vårens skolresa – underkläder från NewBody. Är du sugen på en förpackning nya trosor eller möjligtvis ett underställ till vinterns aktiviteter är det bara att lämna en kommentar med artikelnummer och antal. Senast 29 november behöver jag din beställning.

Taggat:,

One thought on “24. Månadens klädesplagg är givetvis…

  1. tantaugusta 24 november, 2014 kl. 07:03 Reply

    Samma klädproblem här… Suck.

Kommentera

