12. Hepp! Dagens filmtips

Oh no. Ingen bra idé att be mig om filmtips. Går extremt sällan på bio och har bara de marksända kanalerna på TV så jag har noll koll fn.

De här rubrikerna passar mig inte riktigt varje dag.

Alla pratar dock om Förr eller senare exploderar jag så jag får väl haka på tåget osett.

Taggat:,

One thought on “12. Hepp! Dagens filmtips

  1. Filmtajm!!! | Ett stenkast från Fyndet 12 november, 2014 kl. 04:13 Reply

    […] I morse bloggade jag om att jag är den siste att fråga om filmtips, eftersom jag lixom aldrig går på bio, och […]

Kommentera

