9. 5 saker jag borde ta tag i

  1. Vardagsrummet. Behöver verkligen en soffa. Nu när jag tömt det på förrådsprylar.
  2. Boka hotellrum till resan till New York. Den närmar sig. Och ett boende vore inte fel.
  3. Min vikt. Jag är ju fet. Jag lider inte. Jag mår bra. Men jag är ju uppenbarligen inte bara överviktig. Och jag VET att det är bättre för hälsan om vikten hålls i schack.
  4. Planering på jobbet. Och budget.
  5. Kartongerna i garaget. De innehåller nog både det ena och det andra som inte alls behövs. Förstår inte att det ska vara så svårt att skiljas från gamla prylar.

Det här är en del av utmaningen en rubrik om dagen.

Taggat:,

2 thoughts on “9. 5 saker jag borde ta tag i

  1. tantaugusta 11 november, 2014 kl. 11:33 Reply

    Fokusera på hotellrummet, verkar roligast 🙂

    • Ett stenkast från Fyndet 12 november, 2014 kl. 05:03 Reply

      Håller med! Ska bli så himla mysigt att åka dit igen. NY är helt galet julpyntat så dax på året. (1a advent)

Kommentera

