Har du känningar hos 3?

Någon med känningar på 3 som kan hjälpa mig att lösa ett abonnemang som suger?

Idag, dag 16 av 30 på en ordinär månad, har barnen och jag förbrukat nära 50 Gb av månadens 60. Och då har 2 av 3 barn varit borta under 7 av dessa 16, och jag har enbart surfat på FB och helt vanliga siter. Berättade om familjesituationen och barnens nätanvändning för säljaren och han bedyrade att 60 Gb skulle räcka mer än väl. I don’t think so. Och de är inte villiga att låta mig lösa abonnemanget… (till förmån för fiber, vilket kommer kosta en fin peng men då finns det iaf fri access).

De säger att alla familjer klarar sig på 60 Gb och gör vi inte det kan vi nog få köpa till Gb till rabatterat pris. Well, med tanke på vad deras ordinarie prislista visar för +10 Gb så ger jag inte så mycket för deras erbjudande.

IMG_1069.PNG

Taggat:

Kommentera

