Nej men ser man på!

Lagom tills sommaren hörsammat tidigare önskemål om att krypa fram från sitt gömsle konstaterar jag glatt att det nog knappt är mer än en timme kvar tills efterlängtad ledighet. 6 veckor. Underbart.

Nytvättad bil – inne och ute dagen till ära – ska hämtas. Sedan ett besök på Fish Spa där jag redan i vintras köpte en deal till Sis och mig via Let’s Deal (och den går ut lagom under semestern..). Efter det är det hemgång och läge att påbörja pack och plock. Senare ikväll får jag snabbvisit av tyska släkten som är påväg till landet och i morgon vankas fotboll.

Men nu. Ett sista ryck! So long!

 

Taggat:

3 thoughts on “Nej men ser man på!

  1. Cissi 4 juli, 2014 kl. 03:27 Reply

    Ha en underbar semester! Har inte vågat köpa några såna där deals då jag hört att de medvetet är ”fullbokade” tills dealen har slutat gälla. Men jag kanske borde våga…

    • Ett stenkast från Fyndet 4 juli, 2014 kl. 03:30 Reply

      Tack Cissi!

      Nej men det har jag aldrig märkt! Fast den här gången höll jag på att glömma .. Min kollega köper restaurangbesök på löpande band via Groupon och Lets Deal och har nog aldrig blivit missnöjd.

  2. miagnilla 4 juli, 2014 kl. 07:59 Reply

    ja jag förstod att din bön gjorde sol-susen! 🙂
    och tack för påminnelsen – jag har ratat alla erbjudanden trodde det var hum-bug…

Kommentera

