04.45

I snart en veckas tid har jag vaknat ganska exakt 04.45 varje morgon. Bara sådär. Utan alarm. Någon morgon har jag lyckats somna om men mest har jag snurrat som en propeller och tröttare än någonsin klivit upp vid 06.

Idag är inget undantag. Har verkligen försökt somna men tänker att det är allt som rör sig i huvudet fn som spökar. Med flytten överstökad kanske jag kan komma tillbaks i rutinerna igen.

Taggat:

One thought on “04.45

  1. Kompisen C 29 maj, 2014 kl. 06:58 Reply

    Halloj! När du ändå håller på och handlar hus osv. köp en Valkee II bright light headlight, vetja. Man har ljus i öronen 12 minuter varje morgon. Jag har inte varit trött en enda dag sen jag började med den i slutet av oktober förra året. Även när jag ligger vaken med klappande hjärta av projektpanik. Precis klockan 4.45 på morgonen. Kram

Kommentera

