Liselott

Upptäckte till min förskräckelse att rullgardinen Liselott utgått från IKEAs sortiment.

Jag är ju ingen förespråkare av gardiner, men just rullgardinen Liselott har jag verkligen tyckt om. Vit med vita blommor – mycket diskret, och suverän att stänga ute solljus utan att göra rummet mörkt.

liselott-rullgardin

I nya huset har jag 5 stora fönster i vardagsrummet, och glad i hågen klickade jag mig in hos IKEA för att göra den förödande upptäckten. Gissa min lycka då jag via chatten fick höra att en uppdaterad version kommer i augusti! Då får jag helt enkelt ge mig till tåls.

 

 

Taggat:, , ,

One thought on “Liselott

  1. vardagsgladje 26 maj, 2014 kl. 08:31 Reply

    Jag letar också rullgardin för samma ändamål, men har inte hittat något som fallit mig i smaken. Men nu kan jag sluta leta och stilla luta mig tillbaka och vänta 🙂

Kommentera

