Nu smäller det

Hejsan hoppsan vad det kan gå fort när man bara bestämmer sig. På onsdag går flyttlasset och det känns förstås väldigt spännande 🙂

Jag ska ju inte vara ute ur mitt radhus förrän 1 juli så jag har lite så där dragit på att boka flytt. Igår fick jag dock iväg en förfrågan på Offerta och valde ut två som fick komma över och kolla läget för att kunna offerera. Idag slog jag till, och som sagt på onsdag så går flytten.

Har köpt pack och flytt, så nu kan jag ägna helgen åt viss rensning och planering.

Taggat:

2 thoughts on “Nu smäller det

  1. Granntanten 22 maj, 2014 kl. 09:22 Reply

    Men åh vilken underbar lyxa att leja packningen!!!

  2. Cissi 22 maj, 2014 kl. 11:13 Reply

    Här går det undan! Men jag skulle (var) också vara ivrig att komma på plats!

Kommentera

