Nu är det dax igen!

Renoveringsdax!

Min första blogg startade jag i samband med renoveringen av villan i februari 2007. Lite dålig koll har jag men kanske att någon läsare är kvar sedan dess?

2010 var det dax igen. Flytt till radhus och nära nog totalrenovering.

Och nu är det nya äventyr som gäller. Make over av nya huset. Detta blir nog den minst omfattande av mina 3 då det i nuläget bara är ytskikten som ska fräschas upp. Plus en borttagen vägg. Och en riven garderobsvägg. Men det lär nog bli skillnad ändå.

Hänger du med?

Taggat:,

9 thoughts on “Nu är det dax igen!

  1. vardagsgladje 8 maj, 2014 kl. 07:09 Reply

    Självklart 🙂

  2. Singelmamman 8 maj, 2014 kl. 01:01 Reply

    Jag är kvar sen första renoveringen. 🙂

  3. Lillasyster 8 maj, 2014 kl. 01:35 Reply

    Absolut, och nu får du börja fota massor. Så många bilder, före/efter och allt annat!!

  4. Louise 8 maj, 2014 kl. 06:35 Reply

    Såklart:)

  5. Granntanten 15 maj, 2014 kl. 10:52 Reply

    Jag hänger med. =)

Kommentera

