Nytt folk? Eller gamla som återvänt?

Senaste dagarna har besöksstatistiken stuckit iväg uppåt.

Förmodar att det beror på kombon ökat antal inlägg ihop med att jag faktiskt tagit mig tid att kommentera andras bloggar. Det verkliga livet har tagit mycket plats, och även om jag har mina följare, och de jag följer, lättillgängliga i mobilen, så är det inte alltid enkelt att finna utrymme varken att blogga eller följa andra på Bloglovin.

Om du ar lust att få mina inlägg i din feed på bloglovin, så följ denna länk, så hittar du rätt. Där kan du välja att prenumerera.

 

2 thoughts on “Nytt folk? Eller gamla som återvänt?

  1. miagnilla 30 april, 2014 kl. 11:58 Reply

    Ja du ser, tiden blir knapp och därmed besöken färre… jag har varit i samma sits och bestämde mig för att sparka igång mig och min blogg igen… har flyttat den till http://www.paleohososs.com och är väldigt nöjd med det! 🙂 Så välkommen in! Och jag hoppas vi ses snart igen! Trevlig Valborg!

  2. vardagsgladje 30 april, 2014 kl. 10:11 Reply

    Bloglovin i mobilen hade jag ingen aning om, faktiskt. Ska ta mej en titt på det endera dagen. :-).

Kommentera

