Påsklov

1an tog tåget till mormor i Värmland tillsammans med kusin J idag. Kickarna är med och badbyxorna packade.

2an ska på fotbollsläger hela veckan. Dagläger, så vi ses till middag. De är 5-6 från laget så det blir nog jättebra.

Loppan får vara på förskolan. Verkar som de flesta går.

Själv jobbar jag hela veckan. Inget synd om mig. Jag var ju precis på resa. Men mängden arbete denna vecka gör att jag hellre skulle försvinna iväg ett tag. Om någon gjorde allt jobb..

Taggat:,

One thought on “Påsklov

  1. Susjos 16 april, 2014 kl. 07:17 Reply

    Kul för barnen att ha lite aktiviteter på lovet 🙂
    Själv ser jag till att jobba,så några med skolbarn kanske får vara lite lediga 🙂
    Glada Påskkramar!

Kommentera

