I helgen blir det utflykt

Utflykt till tippen, that is. Jag måste verkligen, verkligen börja rensa. Inser att jag får tillträde till nya huset om mindre än 2 månader, eller snarare om lite drygt 8 veckor.

Det står en säck eller två i garaget, och så är lusens pulka redo för returen, så en grund finns. Förmodligen har jag minst det trippla kvar att röja ut, så förutom bandykval till Allsvenskan (heja HIK), avslutning på bandy och Mellogenrep, så vet jag hur helgen ser ut.

En liten titt på mitt nya hus:

20140307-143550.jpg

Färgglatt? Jajamensan!

Taggat:

3 thoughts on “I helgen blir det utflykt

  1. I mitt huvud 7 mars, 2014 kl. 03:52 Reply

    Å, jobbigt med flytt! Men skönt att få rensa ut en massa, och superkul att boa in sig på ett nytt ställe!

  2. Fröken Fräken 8 mars, 2014 kl. 08:13 Reply

    Men när man väl börja rensa så brukar det gå undan och bli många säckar, du får hoppas på det!

  3. Majabella 10 mars, 2014 kl. 02:22 Reply

    Gillart, det ser ut som om en dansk arkitekt varit i farten. Huset ser ut att kunna bli ett härligt hem och inte bara en utställningslokal för vita saker – du vet vad jag menar.

Kommentera

