Än en tisdag

Tisdag är min vikt(iga) dag. Tisdag är en tur till staden för VV*-besök. Tisdag inleds med väg och mät hemma på kammaren.

Det var trevliga framsteg idag trots en halvdan helg vad gäller födointag. Dock bra med fysisk aktivitet. Det kompenserar iaf lite.

Hemmavågen säger -6,2 sedan början på januari. Med shaker och soppor var jag nere på -8 men det förstod jag ju vara bara tillfälligt.

Måtten visar ett totalt minus om 35 cm, och då summerar jag minskning av följande mått: byst, midja, mage, stuss, lår, knä och hals.

Nu ska vi se vad VV-vågen säger…

 

Update: -2,1 trots helgens utsvävningar

Taggat:,

2 thoughts on “Än en tisdag

  1. vardagsgladje 12 februari, 2014 kl. 05:39 Reply

    Bra jobbat 🙂

  2. miagnilla 12 februari, 2014 kl. 09:12 Reply

    Grattis! Bra jobbat! Jag vill oxå bli disciplinerad 🙂

Kommentera

