4 km non stop

Sedan i början av november har det varit lite tunt på joggfronten. Det kom ju en gnutta snö där helt kort, och då inbillade jag mig att utesäsongen var över.

Fast det var den ju inte. Problemet var bara att min hjärna var inställd på ute-säsong on hold. Typ.

Tog årets sista runda på nyårsafton och det var ju helt underbart.

Nu är jag på gång igen och med Playitas, VårRuset, Midnattsloppet, Tjejmilen och Tunnelloppet i pipen så finns det verkligen inget alternativ. Jag aspirerar inte på några hastighetsrekord. Jag är i nuläget nöjd med att jogga 4 km under 30 minuter. Vartefter ska km-tiden ned något, och distansen upp. Men en sak i taget.

 

20140206-135952.jpg

Taggat:,

One thought on “4 km non stop

  1. […] Tog rundan runt området under 30 minuter idag också. […]

Kommentera

