Energiboost

Om 56 dagar åker vi till Playitas. Vi är 7 tjejer som känner varandra mer eller mindre, och som tack vare olika omständigheter bestämde tidigt i höstas att göra den här resan ihop.

Vi har nog alla lite olika mål med resan – ett har vi dock gemensamt och det är att ta hand om oss själva, ha roligt, skratta mycket och dricka champagne. Sen kan jag tänka mig att jag inte kommer att sälla mig till halvan som går upp 06 och gör solhälsningen.

Idag hade vi en Pre-Playitasdate på Vapiano. En så trevlig kväll är värt mängder!!

Tack fina Singelmamman, Carina, Cissi, Maria, Fröken Blund och Ulrika. Vilken härlig kväll jag har haft!!

Taggat:, ,

One thought on “Energiboost

  1. Cissi 29 januari, 2014 kl. 10:33 Reply

    Tack själv! Så härligt att ses och vi kommer att ha en fantastisk resa! Jag ska upp på berget kl. 06! Lita på det!

Kommentera

