21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.

Även dagens inlägg är sent ute. Har väl haft förmycket i tankarna senaste dagarna med husköpet och allt..

Efter att ha lästa andras High Five-inlägg blir jag ju förstås lite inspirerad att vilja tänka mer HIGH FIVE om mig själv i vardagen. Jag gör ju en himla massa bra grejer, fast fokus ofta hamnar där det inte gått så bra. Nog tycker jag att jag är bra på positiv feedback till andra, komplimanger och beröm. Men mot mig själv är jag snål.

Dagens första får bli för de 7 kg som jag inte längre bär runt på. Fler ska bort, men några små delmål måste ju finnas, och just idag är det exakt 7 kg som sagt tack och hej. HIGH FIVE på mig för -7 alltså.

Dagens andra får bli en återkoppling till förra veckans husköp. Inte trodde jag väl att jag skulle våga gå och köpa ett hus på egen hand. Men det har jag gjort, och det känns grymt. HIGH FIVE för egen villa.

Dagens tredje får bli för alla kommande HIGH FIVE jag ska ge mig själv ihop med en klapp på axeln. Så får det bli.

Taggat:

2 thoughts on “21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.

  1. eva 22 januari, 2014 kl. 01:38 Reply

    SJU KILO!!!!
    wow människa! fy tusan va bra du gör, vilken sjusst boost för kroppen att kunna tänka på annat än de där kilona 🙂 Jag själv har tappat drygt 3 och är ju jättenöjd med det. 7!!! fantastiskt bra!

    • Ett stenkast från Fyndet 22 januari, 2014 kl. 01:44 Reply

      Jag fuskar ju lite Eva med shakes och soppor. Men kände att jag behövde en kickstart inför VV som inleds om 2 veckor.

Kommentera

