Mitt nya liv, femtioelfte versionen

Jag skulle ta tag i mitt leverne förra januari, och skröt om framgångarna här. Januaris utmaning gick bra, men någon Fas2 med VV blev det aldrig.

Motivationen var väl den springande punkten. Eller brist på. Sen blev det lite skämmigt att skriva något mer om det eftersom det gick åt fanders.

Men nu är det dax igen. Fas1 i sällskap av Sis. Inför Fas2 hoppar en kollega med på tåget. Startläge och målvikt håller jag för mig själv, men efter 13 dagar kan jag iaf visa en liten bild av framgången hittills.

Inledningen, Fas1, är en kickstart liknande den förra året. Förutom att januari är januari så är det en bra månad att starta i. Det händer inte så fasligt mycket ändå. Förutom 1ans födelsedag, men den gick ju att fira med sparrissoppa den med.

Den här gången funkar det! Det har jag bestämt. Som komplement till omlagd kost gäller utmaningen 120 pass 2014, en vecka på Playitas, VårRuset, Midnattsloppet, Tjejmilen och TunnelLoppet.

20140120-063452.jpg

Taggat:, ,

One thought on “Mitt nya liv, femtioelfte versionen

  1. Cissi 21 januari, 2014 kl. 10:06 Reply

    Heja dig! Du fixar det och du inspirerar! Jag laddar för en detox under nästa vecka! (förutom tisdagen då då….)

Kommentera

