18. Hepp! Dagens filmtips.

Gud vad lost jag känner mig på vissa av rubrikerna. Bästa TV för några dagar sedan. Bästa Film nu…

På bio, vad gäller annat än barnfilmer, var det länge sedan jag var. På TV ser jag sällan en hel film heller. Men jag såg Hur många lingon finns det i världen nyss och den tyckte jag om.

Notting Hill, Pretty Woman och Fyra Bröllop och en begravning kan jag se om och om igen.

Alla säger att 100-åringen ska vara så bra – allra helst om man INTE läst boken först (den ska man ta efteråt, inte hoppa över), så jag får väl tipsa om den jag med..

Taggat:

Kommentera

