Än är det inte över

men vi är bara två kvar såvitt jag kan se.

Jag är tapper och budar, ganska omgående efter motståndaren har lagt, och sedan infinner sig typ 2 jobbiga timmar, för det är den betänketid den andra tagit på sig hittills mellan buden.

Vad tusan, antingen vill man och har utrymme kvar till sitt tak, eller inte. Hur svårt ska det vara?

Bara därför suger jag lite på karamellen medan jag åker till förskolan och hämtar loppan och hennes kompis.

På FB har jag en skara som hejar på mig och håller tummar och gillar. Det känns bra! Oavsett hur det går i slutänden så är jag nog på det klara med att jag önskar ett annat boende än det jag har. Jag älskar mitt lilla radhus, men det är inte helt optimalt med 3 barn, varav den äldsta är påväg mot tonåren.

Nåja, innan dagen är slut räknar mäklaren med att ha kommit i mål.

Taggat:

2 thoughts on “Än är det inte över

  1. Granntanten 16 januari, 2014 kl. 10:45 Reply

    Dagen idag? Eller imorrn?

  2. vardagsgladje 16 januari, 2014 kl. 11:10 Reply

    Jag känner igen det där. En gång vann vi en budgivning bara för att vi lämnade bud utan väntetid. Motståndaren la sig för de tyckte att vi verkade så på att det inte var någon idé att fortsätta. Hoppas att det går bra (eller gick bra).

Kommentera

