14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Byta liv med någon i en tv-serie…

Hm, baserat på min kommentar häromdagen i inlägget om tv-tips, där jag konstaterade att jag inte direkt följer några serier, så blir det här ju lite tricky. Gör ett litet försök så att jag åtminstone kan ta mig halvvägs i utmaningen.

Carrie i SATC. Så får jag hänga i New York precis hur mycket som helst. Det vore något.

Eller någon i Grey’s Anatomy – så kan jag få operera lite sådär på låtsas. När jag var yngre ville jag, när lastbilschaffisdrömmen inte kändes relevant, bli läkare, men eftersom jag kände en stor fasa inför att göra fel med en patient så fick den drömmen förbli en dröm den med.

Skulle även kunna tänka mig Mickan i Solsidan. Men då får det blir en mycket kort sejour. Tror att jag skulle bli galen på det livet väldigt snabbt. Men huset. Och utsikten. Och att ha en man som grillar konstant…

Nog med förslag.

Taggat:

Kommentera

