13. Kolla! Här är en bok som jag tycker är ful.

Ful bok?

Jag vet inte. Nu för tiden när jag köper böcker gör jag det så gott som uteslutande på nätet. Antingen på rekommendation eller för att jag gillar författaren sedan tidigare. Jag tittar inte så mycket på omslaget.

Förr däremot, när jag lånade på bibblan eller köpte i bokhandeln, då gick jag mycket på omslaget. Då kunde jag rata en bok med tråkigt omslag. En ful bok.

Det var tur att den här var en gåva för innehållet tilltalar mig. Däremot tycker jag omslaget är fult. Definitivt fult.

20140113-220928.jpg

Taggat:

Kommentera

