12. Hepp! Dagens tv-tips.

Jag är ingen tv-seriemänniska generellt. Ser hur vänner omkring och i bloggvärlden tipsar om ena serien efter den andra, men för det första, ska jag se någon serie så bör den starta tidigast 22 så att allt kring barnen är över. Sen måste den fånga mig direkt. Jag kan inte se en serie som man måste ”komma in i”.

Black List som gick i höstas gillade jag.

Grey’s är en serie som jag följer sporadiskt.

Vad gäller Desperate Housewifes så såg jag nog de flesta avsnitten.

Men vill ni få vettiga tv-tips så gäller det att hitta någon av alla andra bloggare som följer Onekligens januarilista med nya bloggrubriker varje dag. När kan ni nog får bättre tips än av mig.

 

Taggat:

One thought on “12. Hepp! Dagens tv-tips.

  1. […] baserat på min kommentar häromdagen i inlägget om tv-tips, där jag konstaterade att jag inte direkt följer några serier, så blir det här ju lite tricky. […]

Kommentera

