Det har varit lite trögt på sistone

Att komma ut och jogga/PW:a/röra på mig.

Den plötsliga kylan bjöd motstånd och det var inte längre lika lockande att sticka ut kl 06.15.

Eftersom den lilla loppan inte sover förrän ca 20.15-20.30, och killarna normalt sett ska ligga 21.15 känns det vanskligt att planera in en tur mitt emellan.

Men idag slängde jag ursäkterna och drog på mig långa byxor, en varmare tröja och gula västen. Vecka 6, runda 3 i get running avklarat. Rundade upp till 4 km och inklusive 3 + 1,5 min PW tog det strax över 29 min. Det går inte fort men det går framåt!

2 thoughts on “Det har varit lite trögt på sistone

  1. Singelmamman 30 september, 2013 kl. 11:35 Reply

    Grymt bra gjort!

Kommentera

