Inte finns det väl någon som helst

anledning att inte åka till New York sista helgen i november?

Det kliar rejält i trycka-på-beställningsknappen-fingret när jag är inne på Icelandairs sida. Och det verkar som att jag kan få med mig resesällskap.

Vad säger ni? Inte finns det väl något hinder för att uppleva granen på Rockefeller Plaza? Cartierbutiken inslagen i rött sidenband? Julstämningen med gatuförsäljning och uppträdanden? Bubbel vid The Boathouse i Central Park? Kanske en morgonjogg i den samma? Shopping?

Inget som stoppar alls väl? Nej, tänkte väl det. Hm. Ett par klicka bort, så…

Jag var där samma helg för 2 år sedan – så här hade jag det då.

4 thoughts on “Inte finns det väl någon som helst

  1. Veronica 20 september, 2013 kl. 11:25 Reply

    Klicka på för f-n!!! 😀

  2. Singelmamman 20 september, 2013 kl. 09:17 Reply

    Åh! Jag vill också!

Kommentera

