Tjejmilen – fixat!

Det var ju inte många veckor sedan det vita kuvertet dök upp. Det med deltagarbeviset. Till Tjejmilen.

Herregud vilken ångest jag fick över att jag hade glömt bort.

Steg ett var ju att steppa upp från power walks på morgonen till lätt jogg. Hittade som bekant appen GetRunning. 3 veckor, av 9, hade jag hunnit med per i torsdags. Inget vidare läge för milen alltså.

Men jag åkte dit. Köade till toan. Drack en massa vatten. Åt en banan. Och så gick startskottet.

20130907-221826.jpg

Första 3 km var ok. Sen fick jag grymt ont i båda hälsenorna och gick 1 km. Efter det drog jag igång GetRunningappen, och förutom uppvärmnings- och nedvarvningstiden körde jag efter W4. Alla 3 passen.

Stopp vid alla vätskekontroller. Jogg och PW alternerat. En liten rush på slutet.

OCH JAG FIXADE DET!

20130907-222101.jpg

Taggat:

4 thoughts on “Tjejmilen – fixat!

  1. lifesucks2013 8 september, 2013 kl. 10:20 Reply

    Bra jobbat!!

  2. Susjos 8 september, 2013 kl. 11:01 Reply

    Va härligt!!!! Superbra jobbat 🙂

  3. Cissi 9 september, 2013 kl. 04:01 Reply

    Du är super duktig som fixade tjejmilen! Synd att jag inte visste att du sprang själv. Jag hade gärna mötts upp!

  4. Lidingömamman 11 september, 2013 kl. 09:52 Reply

    Bra jobbat!

Kommentera

