Älskade unge

Älskade H – idag fyller du 10 år!

Hur gick det till? Hur har 10 år kunnat passera så snabbt? Minns så tydligt sista kvällen innan du dök upp. Och 01.34 när jag fick dig i min famn.

Du är en fin kille som älskar Lego, judo, fotboll och att hänga med brorsan och kompisarna. I vattnet är du mer under än över, och när skidåkning kom in i ditt liv förra året kastade du dig med liv och lust ut i pisten. Du är en sann djurvän, stort som smått.

Lika go som du kan vara mot Lillasyster, lika snabbt kan det slå över.. Men från dina kompisars föräldrar får jag aldrig höra annat än gott.

Älskade H – allt gott för det kommande året. Jag älskar dig! ❤❤❤

20130822-213948.jpg

Taggat:

One thought on “Älskade unge

  1. lifesucks2013 23 augusti, 2013 kl. 09:09 Reply

    Hej! Jag hittade hit igår och med tanke på att det blev ett inlägg idag så kom du väl upp ur sängen i alla fall. Fattar inte hur du orkade vara så aktiv på din fastedag. Jag funderar på att prova den där 5:2–grejen men är rädd för att jag kommer att svimma av hunger om jag inte får äta frukost.

Kommentera

