Semestern är slut

6 veckor har svischat förbi. Visst har vi gjort en massa roliga saker, det är inte det, men jag hade ju planer för ännu mer..

Egentligen skulle jag börjat jobba igår. Men sjuk 2:a gjorde att jag istället jobbade hemma, och det gick ju si sådär. Ett telefonmöte plus ett par timmar med att gå igenom och besvara mail. Men inte en full dag, det får medges.

Så jag anser idag vara dagen där ledigheten officiellt tar slut. Kundbesök under fm och så in på kontoret ett par timmar på em. Barnen överlämnade till pappan, så jag kan jobba undan ikväll och förbereda torsdag och fredag, vilket inte blev gjort igår.

Taggat:

Kommentera

