Tjejmilen – surprise!

Om man anmäler sig till något så stort som Tjejmilen så är det ingen nackdel om man lägger på minnet att man gjort just det. Anmält sig alltså.

Och så kan man ju kika på mail som dyker upp istället för att avfärda dem som skräppost baserat på att man använde mailadressen förra/första gången man var med.

Döm om min förvåning när det dök upp ett stort vitt kuvert i brevlådan häromdagen.

20130820-211419.jpg

Först tänkte jag slänga allt i sopen, men så bestämde jag mig för att jag kör. Ta mig tusan. Om det inte vräker ned.

Jag kör ju 10 km PW på 1h 35 min och om jag då skojar till det med hälften jogg så tar jag mig nog runt innan fållorna stängs.

Hej hopp.

Taggat:

One thought on “Tjejmilen – surprise!

  1. Get Running | Ett stenkast från Fyndet 20 augusti, 2013 kl. 09:25 Reply

    […] på att jag eventuellt springer Tjejmilen om lite drygt 2 veckor tänkte jag att det kunde vara klokt att träna lite annat än […]

Kommentera

