Idag reser jag inte lätt

Normalt sett företar jag två sorters resor:

* korta, 1-3 nätter, i jobbet
* semester, eller helgresor, med barnen

I båda fallen försöker jag hålla min egen packning till ett minimum. För jobbresor räcker oftast en carry-on-väska, och med barnen blir det ett flertal bagar (vid bil) eller en stor resväska (flyg).

Men idag. Idag tänker jag inte begränsa min packning. Trots enbart 4 dagar till cityliv i värme blir det stora väskan. Med för många toppar, shorts och skor. Med klänning (hoppsan), skor för kvällstid och annat bra att ha. Kommer garanterat bara använda en bråkdel men det sk-ter jag 🙂

Taggat:,

5 thoughts on “Idag reser jag inte lätt

  1. Cissi 30 juli, 2013 kl. 11:21 Reply

    Glöm inte att shoppa lite också 🙂

  2. Veronica 30 juli, 2013 kl. 12:27 Reply

    Jag brukar säga att så länge jag kan bära min(a) egna väska(or), så ska andra skita i hur mycket jag har med mig! *haha*
    Hur ska man kunna veta vad man vill ha på sig flera dgr framöver? Jag vill känna mig snygg och välja både kläder och skor efter humör. Packa på du! 🙂
    Och ha det mys.

  3. Susjos 30 juli, 2013 kl. 04:48 Reply

    Rullväskor is da shit! Ha det toppenbra i Prag!

Kommentera

